FRI EFTER 2 ÅR BAKOM GALLER!

Sant som det är sagt, har alltså idag, måndagen den 22a augusti tagit ut min tandställning efter 2år och 12 dagar! Ni som inte haft tandställning anar inte vilken sjukt underbar känsla det är!! Från och med idag ska jag ständigt gå runt och le som ett fån :D

Nog om de och över till kategorin: HÄSTAR! känner att det börjar gå riktigt bra med Tjejen, hon börjar lyssna mer på mig och bralla mindre (i alla fall vissa dagar;)) Känns ju skönt att man kan sitta kvar när det inträffar lite då och då :D

Va även i bälinge i lördags och kollade på när Roxy tävlade, va så sjukt kul att se honom igen, men vart lite paff när jag märkte hur liten han är, beror nog dock mest på att jag jämför med Tjejen ;) Han såg i alla fall riktigt fin ut, han är ju en ponny som utmärker sig ganska bra, riktigt snygg är han om jag får säga det själv, för han är ju min lilla bebis ;)  Gick i alla fall jättebra för dom i första klassen, dom kom 5a, blir så stolt! Tror jag var mer nervös en Ida när hon red in på banan, stod och hoppa som en galning när dom kom till omhoppning, haha tror nästan jag hoppade mer en dom ;) inte alls pinsam av mig... Dom berätta i alla fall att dom är jättenöjda med honom och jag blir så glad av att höra att min lilla plutt har det så bra, sjukt glad över att just dom ville ha honom, va ju faktiskt så att vi frågade dom ifall dom skulle kunna tänka sig att ta honom just för att jag tycker att både Ida och Lina är väldigt duktiga och framförallt tålmodiga, vilket man behöver va på Roxy! :)


Kommentarer
Postat av: fannie :)

http://fanniedanneker.blogg.se/2011/august/stotta-mig.html#comment



stötta mig till att inte svika mig själv , hjälp mig att peppa mig hela vägen till målet !

2011-08-22 @ 19:09:11
URL: http://fanniedanneker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0