Godmorgon!?

Nu har jag vaknat till liv igen, (HOPPAS JAG).. Har hafft det ganska uppbokat i helgen,
i fredags jobbade jag på rånäs slott, sov kvar där till lördagen och jobbade frukost!
Sen efter att jag jobbat klart drog jag direkt förbi stallet och kollade så att Tjejen mådde
bra osv, fortsatte direkt upp till pappa och käkade lite (lånade brorsans ''turbomoppe'').
Efter att ha suttit där ett tag kom vi fram till att nästa söndag ska vi åka och kolla på hus
i värmdö, HAHA! Aja, tog moppen hem igen, gjorde mig i ordning och drog till hallsta för att
va med Cassie och Sanna. Kvällen blev ju inte riktigt alltför lyckad ;) Men fick även träffa på
Rikard :D Och en annan idiot ... Sen igår när jag kom hem tokdecka jag på soffan och har
sovit i princip tills nu.. Hahaha! Där har ni min helg ;)
''Jättefin'' bild på mig och Roxy ;) 
Btw så kom Lina och Roxy 2a igår i en LC, stort grattis till dom, så stolt över ''min'' plutt :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0