GODMORGON!

Pigga och glada? Här vill jag inte påstå att man är speciellt pigg i alla fall!
Dagens plan var att dra in till uppsala och lämna tillbaka några böcker till skolan
som jag glömde innan sommarlovet.. Men eftersom att jag inte somnade innan
5-6 i morse så känner inte jag mig så superpigg nu! Så får ta det imorgon på
förmiddagen istället! BTW. så börjar skolan om bara en vecka, jag får ÅNGEST!

Min Skola, GUC- Grafiskt Utbildnings Center.


Glömde också att berätta att Tjejen va så SJUKT fin igår! Har börjat trava henne
hyffsat ordentligt nu och hon arbetar på superbra. Har ju hittills bara ridit ut på henne
eftersom att hon är under igångsättning (inte så kul att skritta runt på en bana och loda)
och helt ärligt så tycker jag att dressyr ute i skogen ger bra mycket mer en på bana.
Körde i alla fall mycket flyttningar längs banvallen igår, öppnor, sluta osv så att hon skulle
jobba under sig ordentligt, men hon måste haft en fantastikst bra grundkondis för hon blir
knappt svettig (om de inte är 20grader varmt ute), fina häst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0