Internet shopping!

Hittade nyss en sida jag tyckte väldigt mycket om med väldigt bra priser!
Så passade på att klicka hem lite smått, ska beställa mer därifrån sen men
vill inte göra av med förmycket på en gång. Här kommer smakprov på det
jag har beställt ;)

Rött JW schabrak, vet att Frida köpte ett sånt precis fast blått,
men har faktiskt dregglat över det ett tag (A)



Bruna JW byxor, har redan röda men jag verkligen älskar dom, så himla sköna att rida i!

 

 


Och till sist en tröja från kingsland!

Känner att det vart en väldig färgblandning här, men de är bra med variation!
Jag är ju ganska fast i marinblått annars så perfekt med lite färg som omväxling ;)
Måste även köpa nya vita ridbyxor och en ny kavaj, men vet inte riktigt när det blir.
Får helt enkelt vänta och se! Vad tycks om mina nya inköp?


Kommentarer
Postat av: Cornelia :D

Hej!

Vilken sida beställde du hem utrustningen ifrån?

Tänkte gå in och kolla lite :D

2011-08-10 @ 10:27:54
URL: http://hallonnallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0