KLUVEN!

Hej allihopa, vill bara berätta att det förmodligen kommer bli ganska dålig uppdatering från min sida ett tag framöver ..  Känner att jag inte orkar skriva ut riktigt allt som händer kring mig nu och vad är värre en att läsa deprimerande inlägg!? :)

Kan i alla fall berätta att jag va på min första hoppträning igår med Tjejen, bestämde mig för Micke! Tycker att det var ett klokt beslut, har velat väldigt mycket mellan Ragna och Micke men nu har jag kommit fram till att ta micke och jag tyckte det funkade riktigt bra. Hoppade absolut inga höjder, tränade mest på att kunna reglera henne mellan hinder och få med henne i svängarna, högsta kanske låg på 90cm, men för att kunna hoppa dom högre höjderna måste man även kunna hoppa dom lägre ;) Va i alla fall nöjd med henne efter träningen.. Får se hur det blir med träningar framöver.... Enligt mitt schema blir det svårt att hinna med Micke-träningarna ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0