lever jag!?

Knappt! Börjar idag min första dag på mitt sista år som gymnasieelev, och de startar jag med en huvudvärkstablett! Helt sjukt vad sommarlovet bara flugit förbi, blir nästan tårögd!

Har uppdaterat väldigt dåligt på sistone för jag har faktiskt knappt varit hemma, har försökt tagit vara på dom sista dagarna av mitt SISTA lov.. Hur sjukt låter inte de? Ipaden är i alla fall färdigladdad inför skolan, nu är det bara jag som behöver laddas upp!

Igångsättningenmed Tjejen går i alla fall superbra, rider henne i alla gångarter nu och försöker sitta kvar så gott som möjligt ;) Riktig liten buse dedär. haha! Men har inte flugit av en i alla fall ;) Va uppe på Edsbro igår och red lite, faktiskt första gången sen jag provred henne som jag ridit henne på en riktig volt, tog även några småskutt och det gick galant.

Känner att det blev ett väldigt osammanhängande inlägg men klockan är faktiskt 7 på morgonen och vågar inte ens tänka efter hur många (få) timmar jag sovit.


Kommentarer
Postat av: Victoriah

Hur gick de första dagen då :d?

2011-08-19 @ 10:01:47
URL: http://kronprinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0