Roses are blue, violets are red. Wait ??

TJUU alla glada läsare därute ;D


Orkade inte rida någon häst igår då det spöregnade HELA dagen. Tittade på någon skräckis under kvällen och nörda lite vid datan.


Idag har därimot alla 5 fått röra på fläsket. Jag och 4 hästar :D Började med att rida ut på Nagar imorse. Han var ganska pigg, han har ju stått i två dagar nu.... Men red vargvägen, hoppade lite småhinder och galopperade lite intervaller. Funkade braa ! Efter det gick jag in och slappade en liten stund. Sen gick jag ut och skrittade Ogge barbacka med Gâta som handhäst. Började bra, men efter typ 300-400 meter lossnade kedjan på hacket och jag fick hoppa av och gå hem. Mamma lagade det lite snabbt och jag skrittade runt Jägarhyddan. Ogge tyckte det var lite jobbigt att ha en kompis med ibörjan, men han lugnade ner sig såsmåningom. Sweeper fick sig 1 timmas dressyr på banan. Red helt kasst i början, men det löste sig på slutet, satte även på henne en graman för att få lite hjälp. Hon vart väldigt svettig, lite stresssvett då jag red så kasst ibörjan men på slutet kom mer 'arbetar' svett ;)


Saknar England :( Fast har jag tur får jag se några sånnahär små sötingar när jag åker dit på Prao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0