Stalker varning!

Börjar nästan känna mig som en liten stalker när det gäller & följa Roxy! Men tycker det är så kul att andra har samma glädje av den underbara ponnyn som jag har haft dom senaste 2 åren. Ska försöka ta mig till någon tävling och kolla när dom tävlar någon gång, både för att träffa den lilla busponnyn och för att det är kul att se IRL hur det går. Och vare sig det går bra eller dåligt så har jag bra samvete för jag vet att han är en svår ponny och att båda tjejerna är jätteduktiga och tar väl hand om honom!

<-- Ida & Lina -->


Lite bilder på mig och busponnyn, finaste Woodfield Flash!







Orkar inte lägga upp tävlingsbilder atm för det var inte de det handla
om, de finns så mycket vid sidam om även fast att tävla är de jag älskar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0