Isabell Svarar ! :)

Andrea Karlsson
Vad är eran tävlings outfit?
Vad är erat favorit märke inom ridsport?
Jättebra blogg btw, keep it up :D Kraam!

Kul att du tycker om våran blogg! :)
1. Min tävlingsoutfit är ju kanske ny så har tyvärr ingen bild på mig i den, men det är i alla fall:
min ayr8 leather look hjälm, blå/silver
Pikeur rosa rutig skjorta.
Kingsland ridbyxor
Pioneer swarovski stövlar, svarta.
Har för tillfället ingen kavaj eftersom att det vart strul med GPA kavajen jag beställde, men tänkte att jag skulle köpa en på mellandagsrean, blir nog en GPA grand prix, är även sugen på en J van D men dom är ju GANSKA dyra!
2. Mitt/Mina Favoritmärke är nog kingsland, GPA och JW, börjar även tycka om HV polo.


Lovisa
Hur länge har ni haft den här bloggen???
Hur måna hästar/ponnyer har ni haft/Foder om man räknar ihop dom?

Vi har haft den här bloggen sen i somras.
Jag har sammanlagt haft 8, ska nu få min 9:e,
Tussilago - B-ponny, meddryttare
Fredriksbergs Nobel - D-ponny, Foder
Goblin - C-ponny, Min
Smilla - C-ponny, Min
Munsboro Hannah - C-ponny, Foder
Polly - D-ponny, Foder
Woodfield Flash(roxy) - D-ponny, Foder
Tjejen - storhäst, Foder

Anonym
1. Vad fjorde du Frida i London eller vart du var?
2. Vilken à,b,c, d och storhäst vill ni ha som är ute på hastnet?
3. Kan ni inte fota era stall/gård?
4. Önskelista till jul?
5. Bloggar ni läser?

1. Det får Frida själv svara på :)

2. Blir lite spontana :D
Stor häst: Hip Pi
D-ponny: Kilbarry Spotty
C-ponny: Don Corleone
B-ponny: Miss Moneypenny


3. Jo självklart, kan göra ett eget inlägg om det senare :)

4. Hmm, J van D eller GPA kavaj, Gås jacka, en ny JW hjälm som jag kan ha i dressyr, lite matchande schabrak och luvor sitter aldrig fel (A) Sen vill jag faktiskt ha ett JW (fleece?) täcke till Ubalia :)

5. Som jag läser ofta är; kristinawarg.se, tavlingsryttaren.se, hastdiggaren.se, ponnysanning.se, elitryttarnas.se, onetwice.myshowroom.se, tror det var dom :) Sen läser jag andra bloggar lite då och då :)
image description 


...
Har 5 frågor till båda :)
1. Vilken/vilka häst tycker ni är/var bäst i världen ?
2. Vilken/vilka ryttare tycker ni är/var bäst i världen ?
3. Vilken/vilka b-, c- o d-ponny tycker ni är bäst ?
4. Vilken/vilka ryttare på b-, c- o d-ponny tycker ni är bäst ?
5. Har ni några syskon ?

1. Woodfield Flash (roxy) utan tvekan!

2. Jag såklart!(skämt å sido) Nejmen, Rolf-Göran Bengtsson, Jessica Kurten och John Whitaker.

3. Åh, jag är så kass på sånt där...
Men B-ponny tar jag nog Miss Moneypenny,
C-ponny tar jag väl Ogge ;)
och D så blir det nog Wild at heart T!

4. Måste nog hoppa den för jag har verkligen ingen koll längre ..

5. Japp, 3 lillebröder, en 16 och två är 13! (PAIN IN THE ASS)




Petra
Har ni några privata bloggar vid sidan om?:)

Ja, isabellhamberg.blogg.se, men bloggar nästan aldrig där :)



Ida Bernhardsson
Vem har vunnit mest av er :)???

Frida helt klart :)



Sara
 Hej, superbra blogg :)
Kan ni inte berätta vem som varit eran favorithäst genom tiderna? :D
Kram

Hej, tack så mycket :D
Min favorithäst har absolut varit Roxy, det var en riktigt tuff utmaning och med dom flesta odds emot oss så presterade vi bättre en förväntat. En hel historia om Roxy finns längre bak i arkivet men kanske är dags att lägga ut hela historien snart igen :)

image description


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut bilder och skriva om alla foderhästar och de som du har haft? :)

2011-12-05 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0