FRIDA LEVER, HON LEVER, HON LEVER

Hej kära bloggläsare ! Skriver nu ett blogginlägg till Mistercool *Tuff*
Som ni nu säkert förstår, så lever jag. Bloggtorkan var väl mest för att jag varit lat men även så var jag borta tisdag-onsdag, då jag var hos Emma Salin. Vi hade sjukt kul, eller jag hade iaf det ;)

Men kan ju börja skriva om helgen, skriver bara om Nagar o Sweeper i detta inlägg (:
På lördagen startade jag LB LA på Sweeper o Nagar.
Med Nagar i LB, Bed. Två faser A0/A0, var jag nolla i grunden och så rev han det lägsta hindret på banan i omhoppningen, ett räcke på typ 40 cm då det var lilla vattengraven.... 0+4 fel och ingen placering såklart ;) I LA, Bed. A:0, var han egentligen duktig men vi hade 12 fel... Han var lite slarvig på det första hindret han rev, ett räcke om jag inte minns fel. Sen så rev han ett i en tvåkombination. Fast där var han så jäkla snäll... Han började vingla precis in i den och höll på att missa b-hindret men då 'morrade' jag lite på honom och han hoppade igenom typ hela hindret och sen rev han hindret efter det då det var en linje till den och vi kom helt fel... Men han kämpade iaf ! Så då vart det 12 fel.
Med Sweeper i LB, Bed. Två faser A0/A0 var vi dubbelnolla, hon var jättefin och så hoppade hon grymt. Ingen placering, men jag satsade inte alls.
I LA, Bed. A:0, var hon tramsig. Först fick vi ett stopp på tvåan. Låg egentligen helt rätt.... Sen var hon ganska fin till kombintionen som Nagar failade lite i, 6a+6b. Där kom vi in helt fel så hon hade knappt en chans att ta sig ut. Alltså vart vi uteslutna....

På söndagen startade jag bara en LA, Bed. Två faser A0/A0, på S o N.
Nagar var så sjukt j*vla fin ! Men vad tror ni jag gjorde då ?? Jo jag glömmer sjuan..... Hur trött blir man inte då ?? Hade kunnat vara våran första dubbelnolla i LA men då klantar jag till det ;) Han var iaf jättefin, super lydig och hoppade bra. 4 fel vart det då, om jag inte minns fel :)
Med Sweeper var jag ju lite sur sen dagen innan. Red ganska bestämt, inte så mesigt som dagen innan ;) hade tyvärr ett skit pet ! Men hon var så sjukt mycket lättare och ställde upp mer. Böt ju även från hennes Hackamore till hennes vanliga Mylerbett. Lite synd med petet, men sånt händer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0