Fullspäckad helg!

Denna helg känns som att det blir en hel del som ska hinnas med.

Fredag: Ska först på begravning på dagen, efter det ska jag ev. ta
en snabbis in till sthlm.senare på kvällen blir det banbygge, beroende
på hur länge jag blir kvar där så ska jag ev. ut med vänner på kvällen
också!

Lördag: Blir att gå upp tidigt och åka till Edsbro, ska vara funktionär hela
degan och kolla på alla duktiga ponnyekipage, efter det ska jag slänga mig
hem, fixa i ordning mig och snabbt dra vidare hem till Amanda isigtuna för
att äta middag med några tjejer från klassen.

Söndag: Måste ta en tidig buss hem och direkt åka upp till edsbro och vara
funktionär igen. (kommer att vara helt slut) Och sen om jag har överlevt så´
ska jag försöka ta mig en tur på Kalinka!

Vad har ni för planer till helgen? Någon som ska till edsbro? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0