Helgen avklarad!

Dålig update från både mitt och Fridas håll i helgen, vi båda har ju haft ganska mycket att
göra och då vart bloggen lidande! Nu när helgen är avklarad så kan man äntligen pusta ut,
vart mycket att stå i och ytterst lite sömn, alldelles för lite ...

Fredag:
Åkte in till stockholm på dagen för att shoppa lite saker, var bara där någon timma.
Direkt när jag kom hem stack jag upp till stallet för att rida Kalinka, red ner till ridskolan
för att trimma lite dressyr på banan, gick ju som sagt inte så bra men endast mitt fel!
Ska nöta lite mer i veckan och hoppas på att det går lite bättre! :) Efter det var det meningen
att jag skulle ta det lugnt hemma, men sen fastnade jag hos en vän och kom inte hem förens
5 på morgonen, ajja bajja!

Lördag:
Efter att ha sovit i 1.5 timme var det bara upp och hoppa för att sticka till Edsbro och jobba lite!
Hade även Fridas kamera och fottade lite, hon lägger väl upp ett par stycken senare antar jag :) 
Tävlingen var klar ungefär vid 4, då vare bara att köra järnet hem för att fixa sig och sen direkt
sätta sig på bussen mot sigtuna. Hade en jätte trevlig kväll med fina vänner, måste helt enkelt göras
om! :)



Söndag:
Halv 7 på morgonen satte jag mig på bussen från sigtuna, va ganska kämpigt eftersom att det inte
vart så mycket sömn den natten heller ..  Men jag klarade de i alla fall! Va inte lika jobbigt att jobba
på tävlingarna idag heller för det var bra mycket mindre starter en igår. Många fina ekipage men en
tuff bana! Och Fridas ritt på ogge ska vi inte ens prata om idag, så sjukt fin ritt! Helt klart den finaste
ritten i msv A, resultaten tänker inte jag avslöja utan det får Frida göra själv.
Efter tävlingarna stack jag upp till stallet direkt och red en sväng på ängarna, orkade inte kräva så
mycket av henne idag utan körde mest lösgörande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0