Know it !

Hej syrran. Jo jag vet att jag är kass, tur att du uppdaterar så det inte märks när jag är borta ;)))

Hej ! Tjena.... Jo... Har varit borta i stan igen, med farmor. Vi var på museum och shoppade lite smått och gott. Köpte två böcker, Vampire Diaries. Seriöst, BÄSTA boken på länge. Har typ läst ut alla fyra (Två böcker är ihop till en bok) Kan inte sluta ! :O Sjukt jäkla bra bok, rekomenderas STARKT. 
Aja, har även ridit mina tre pärlor.
Dom har gått super, hoppade Nagar lite i helgen. Hoppade en planka på 1.10-1.20, Nemas problemas ! Hur lätt som helst och jäklar vilket språng, höll på att flyga av när han hoppade så mycket med ryggen x) Hade även en liten cavaletti serie, som Nagar var superduktig i. 
Hoppade även Ogge samma grej, fast typ bara på höjden 50-60 cm, eftersom han bara skrittades och vilade sig lite förra veckan. Min Kung tyckte det var skojjsigt att hoppa igen, så han tryckte av 20 meter innan hindret och landade lika långt bakom första gångerna, men sen skärpte han sig och var superlydig.
Sweeper har jag bara ridit ut konditionstränat lite, genom att rida intervaller. Öka 50-100 meter, kort galopp 50-100 osv. Hon tyckte det var ganska jobbigt, och tjaffsade lite på slutet, men vi löste det och då funkade hon super igen ;)

Bilderna kommer kanske från KM, om jag orkar lägga upp dem....

Tänkte även att jag kanske kunde hälsa på Issah imorgon, om hon vill såklart ;) Hennes pappa bor ju inte alls långt ifrån mig (:

Aja, liten update iaf ;) Kan även berätta att jag kommer gästblogga på Tellans blogg som ni hittar Här :)

KySsN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0