Lever vi?

Det är en bra fråga! Vad det gäller Frida har jag inte den blekaste aningen!
Får hoppas på att hon lever i alla fall! ;) När det gäller mig vet jag inte riktigt
varför jag inte har bloggat, för lite tid helt enkelt, och möjligtvis lite lat? :O

Dom senaste dagarna har jag tillbringat väldigt mycket tid i stallet, så skönt att
ha bytt stall faktiskt! Trivdes inte lika bra alls på ridskolan, så mycket spring
överallt och alltid någon som kommer med något. Bara 6 dagar kvar tills vi sätter
kursen mot vetlanda och hämtar Tjejen me. Och på söndag är det ju KM, får se
hur de går, är mest orolig för dressyren, men de ska nog gå finfint (hoppas jag!)

Idag ska jag möta Ann (Kalinkas ägare) uppe i stallet vid halv 5 så ska vi slänga
upp lite hinder så jag får känna på henne, har inte hoppat henne sen finalen i div 2
vilket var i maj(?), så ska bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Anna-Klara

Vart har du din häst nånstans?

2011-07-22 @ 22:07:58
URL: http://hallingstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0