Lönen kommer och går..

Halloj! Trevligt sommarväder vi har här i Sverige, eller?

Igår var jag i alla fall på edsbro hela dagen och kolla på KM, kunde ju själv inte vara med
eftersom att plinkan gjort illa sig :( Får se om Frida slänger upp en bildbomb här sen för
jag fottade nämligen ALLA ekipage (med hennes kamera!) När jag kom hem så tog det inte
alltför lång tid innan jag råkade somna i soffan, senare på kvällen tog jag en promenad med
Sara, pratade en massa osv. Slutade med att hon sov hos mig :) 
Sara och jag i 8an!

Idag har jag vart i Stockholm nästan hela dagen, löning idag och det firade jag och Sara med
shopping! Fick med mig en massa hem, bla:

väska
2 kjolar
klänning
2 tröjor
skor
skjorta
nagellack

Tror det var allt? Kan slänga upp lite bilder sen :)

Imorgon kväll/natt börjar även trippen mot Vetlanda. Känner mig inte superpeppad på att åka
bil fram och tillbaka men aja.. That's life ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0