Mätt och belåten!

Sitter just nu med fullproppad mage, käkat supergott grillat kött.
Det är aldrig fel! Idag när jag va på sthlm ridsport en snabbis så
hittade jag ett par vita ridbyxor som jag vill ha, har aldrig sett märket
förut men det är väl bara jag som är efter ;) Sarm Hippique, tyckte
dom va skitsnygga! Testade även storlek på GPA kavajen, har velat
haft den ett bra tag nu, tycker det är skitsnyggt med den ljusa kragen,
men ska nog vänta med den tills jag fyller år, den kostar ju ganska
mycket!!

Var även ute och red på Tjejen idag, hon skötte sig fint, väldigt pigg
så jag lätt henne trava en bit istället för att takta fram. Ska försöka
lura med mamma till stallet någon dag och ta lite bilder. Pratade även
med pappa om att lacka om hjälmen, och han sa att han kunde göra de
hemma, han har ju hållt på en del med sånt, men om han failar så får
han fan köpa en ny ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0