Paus va ingen bra idé!

Har ju haft ''rid-paus'' i nästan en månad, och igår började ju som sagt operation hårdträning!
Red ut en ganska lång runda och 2/3 delar av den red jag utan stigbyglar för att träna min sits
inför dressyr KM.. Trodde aldrig att man skulle tappa så mycket muskler efter bara en månad,
för idag känns det som att min rygg är ca. 110år gammal! HAHA, min första och sista paus på
ett bra tag om det är såhär det känns! ;)  Vart tyvärr inga bilder igår men ska försöka ta lite idag.

Håller just nu på och letar efter lite schabrak jag vill ha, nästa vecka ska jag till stockholm ridsport
för lite shopping. Dom har ju ett kanon erbjudande hela juli, köp 3 schabrak betala för 2, det är ju
perfekt när det är märkesschabrak det handlar om, dom är ju inte alltid så billiga!


Ska i alla fall ha ett glen gordon schabrak (Marin/vit/hallon) om det finns inne och
ett Schockemöhle, ska självklart köpa med luvor också! Nästa vecka ska vi även
skicka efter nya stövlar tror jag, det blir Pioneer Swarovski, är så trött på mina tretorn
som dessutom är hel trasiga me. Men ska lämna in dom på lagning så att jag kan
använda dom som ''stall-stövlar'', tycker också att det är snyggare med läderridstövlar
när man tävlar häst. Tretorn är mer en ''ponnygrej'', eller vad säger ni!? :)  







Kommentarer
Postat av: -

Håller med !

2011-07-14 @ 22:18:49
Postat av: Anonym

Vart ligger Stockholm ridsport ? :)

2011-07-21 @ 16:12:24
Postat av: Denice

Var och har stockholmridsport nån hemsida? :) Hittar inget när jag googlar :O

2011-07-21 @ 20:51:40
URL: http://deniice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0