Snart fulländad?

Förhoppningsvis min tävlingsoutfit inom en snar framtid!

Gpa speed air ToT (har redan) men ska lacka om, Mörkare blå!

Och eftersom min JW hjälm gick sönder så ska jag väl försöka ta tag med försäkring & skit
och försöka införskaffa en ny hjälm, då blir det troligtvis en Charles Owen ayr8, Blå självklart!

Sen kommer vi till kavajen! Där står en GPA trophy på listan, själklart blå där med!

Sen har jag ju även min pikeur fabienne kavaj med rosa och vita kantband på kragen, sött!
(ingen bild)

När det kommer till skjorta så är jag ganska nöjd med den jag har. Har en rosa rutig pikeur skjorta,
duger alldelles utmärkt! Men annars är jag rätt sugen på en kingsland skjorta, denna modell går ju
även att användas som piké vilket jag tycker är väldigt praktiskt!

Vita ridbyxor har jag bara ett par helt vanliga helskodda, Egentligen tycker inte jag att man måste ha
så mycket märkvärdigare en så men jag blev ju riktigt förälskad i Sarm Hippique's vita ridbyxor som jag
hitta på stockholm ridsport, tyckte dom va assnygga! Dom kommer definitivt finnas i tävlinggarderoben
inom kort ;)!

Ridstövlar har jag 2 par! Mina nya Pioneer Swarovski som kom förra veckan, superskönaoch stilrena,
sen har jag ju även mina tretorn advance (blåa) men dom kommer jag nog knappast använda någe mer
på tävling, tycker inte tretorn passar till storhäst, i mina ögon är det en ''ponnygrej''!


Vad har ni för tävlingsoutfiter? Skicka gärna in till: [email protected] ,
Alltid så kulmed olika tävlingsoutfiter, även insperation för andra! :)
Om det kommer in lite så slänger jag upp på bloggen med länkningar, en
outfit kan säga ganska mycket om ens personlighet och smak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0