Super 8 @BIO!

Hej alla söta bloggläsare! Kom precis hem från sthlm, har vart där med Frida och kollat på bio, super 8.
Den var helt klar sevärd, bra och lite läskig ibland, men allt blir iof 1000ggr värre på bio :D

Efter bion så åkte vi till danderyd och hälsade på min bror som ligger inne, han bröt benet för
två dagar sen i en cross olycka, stackarn led verkligen av smärta... Och jag känner mig lycklig
över att jag aldrig hamnat på sjukhus för någon ridolycka eller liknande.. Sämsta servis jag vart
med om, fattar inte vad dom får betalt för! Tycker synd om dom passienter som ligger inne och
inte får den hjälp dom vill ha och förtjänar, stor DISS till lata sjuksköterskor!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0