Fantiserar ..

Kan inte sova så istället håller jag på och tänker på hur nya pollen kommer att se ut i mina tävlings schabrak och luvor osv.. Det är ungefär 95% chans att jag tar henne, och ni kanske har märkt hur galen jag är i prylar .. hehe (A)

Har tyvärr inget photoshop på den här datan så det blir lite fula bilder.
Dom här schabraken och luvorna är sådanna som jag redan har, träns,
förbygel osv är också sånt jag redan har, måste bara byta färg för hästens
sadel var brun (trots att jag ville ha en svart :() haha, men den är superfin!
En prestige versailles, och jag som ÄLSKAR prestige sadlar! Kommer även
att få med en dressyrsadel men har ingen aning om hur den ser ut eller vad
det är för märke på den :)

1. JW luva med sverige flagga och Lamicell Nationsschabrak.
2. Jw luva och Jw schabrak.
3. Eskardon luva, Hv polo schabrak och Scapa Shabrak.


Dyon tyglar, charlies förbygel.
Prestige versailles sadel, dyon antibit platta.
Dyon WC träns och olika pannband.

Det blåsilvriga pannbandet köpte jag billigt på hööks för att jag tyckte att det var lite ballt eftersom att min hjälm är blå och silver och sen har jag ju HV polo schabraket som är i silver och en luva till som är blå, blir nog en snygg kombination :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0