Magic Brush!

Nu har jag tagit mig i kragen och köpt det jag hatar mest i hela världen att köpa typ.. BORSTAR!
Även fast att det är väldigt nödvändigt så är det inget roligt att lägga ut pengarna på (A)
Vart i alla fall 3 Magic brushes, får se om dom lever upp till sina rykten! Gick förbi hööks en snabbis
på väg till skolan så passade på att köpa det då, hade ett presentkort där som jag fick förut för att
jag har hjälpt henne lite med hoppningen :p Köpte även en enklare/billig förbygel då jag inte fick
byta min snygga för jag hade brutit upp förpackningen :( men ska köpa en sån igen sen när jag
har fått min såld.. för dom är ju döö läckra! Hatar att rida med vanlig martingal, därför jag hellre
använder förbygel + att jag tycker att det är MYCKET snyggare!

Dagens inköp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0