I'm Back!

Hej alla bloggläsare, Isabell här :) Har lite nyheter att berätta, de är ju så att jag lämnade tillbaka Tjejen då vi inte kom speciellt bra överens, jag är van vid pigga hästar, som anna säger, min starka sida är att rida hästar från hand till skänkel, alltså pigga hästar, och Tjejen var ganska mycket tvärt om plus att vi båda hade ett jävla humör vilket inte alltid slutade så bra ;) Nu har jag alltså inte ridit på 2,5 vecka tror jag? :O Men tänker ta upp ridningen lite smått, ska bland annat börja rida Kalinka lite igen, hon är så otroligt rolig att rida och det ger en verkligen nått, hon är så fantastisk fin i dressyren men inte helt lättriden. Sen har även jag och Frida pratat om att jag ev. ska hjälpa henne åh rida nån av hästarna ibland. Så mer hästar kommer det att bli, får se om/när jag skaffar en egen igen, kollar nästan varje dag på annonser men har inte hittat nått jag fastnat för en ... Gjorde också ett impulsköp igår, ni vet att jag skulle beställa GPA kavajen för ett tag sen, jag struntade i alla fall i det eftersom jag skulle sluta, men nu beställde jag den i alla fall, varbergsridsport.se säljer dom för 2.200 kr, tro det eller ej! Ska även byta ut min hjälm, vill inte ha GPA hjälm längre, alla har den och känner inte att den passar så bra på mig, det lutar starkt åt en Charles owen ayr8 leather, blå såklart.. Men är även sugen på en blå Antarés hjälm. Vart ett långt inlägg från mig, men nu vet ni lite hur det ligger till! :) // ISABELL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0