Jag e lagom kass ;)

Ja, som rubriken lyder kan ni antagligen gissa vem som är inne o skriver ;) just nu är jag faktiskt i England, ska vara här i 11 dagar till, har redan varit här i typ 7 dagar ! Vi har ju två praoveckor i skolan, som sedan möter upp med lovet. Jag åker alltså hem igen torsdagen som är på lovet.

Jag hoppas ni har tittat på filmerna, det uppskattas ;) Hahah, men kan bara skriva en kort kommentar om tävlingsdagen; Ogge var grymt jävla fin ! Ursäkta språket men han hoppade verkligen grymt, fick en grym känsla, och det är väl det man strävar efter ? :D som ni kanske såg hade jag kavaj, första gången på ca 2 år ??! Har fått den av Issah, men jag ska ge henne någon slant också ;)

Sweeper har även åkt, hon bor hos en super bra familj, känns riktigt skönt, och jag blir väl uppdaterad hela tiden !



Kommentarer
Postat av: copywriting service

This puppy is very nice. I read in article that this breed is very kind.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0