Helg!

Äntligen helg, vilket betyder tid för bloggandet!

Kan dra lite snabbt vad som hänt:
Hästarna sköter sig super, red ju somsagt Nagar i 1,5 h, fick tillslut igenom honom.... Ogge red jag i ca 40-50 minuter, lite stressig men lugnade snabbt ner sig!
Dagen efter vart det långtur med Didi, vi var ute och red vid sjön, vi klättrade osv osv i typ 2 timmar. Sjukt mysigt! Oggidor fick vila, sen igår så red jag och Didi ut igen, men denna gång provade jag med Ogge. Gick förvånansvärt bra, lite mycket stress på hemvägen men hemifrån var han hur lydig som helst! 
Idag vet jag inte riktigt vad som ska göras med ponnysarna, kanske lite bomträning med båda?
Tyvärr åker Didi hem med sin häst idag, kommer bli tråkigt att behöva rida själv igen, men det blir lite långt för dom att åka bil hit, buss går ju alldeles utmärkt!

Tänkte lägga upp tidsinställda inlägg som kommer upp i veckan, bla filmerna och resultat + utvärdering från Sundsvall och Årsta. Bättre sent än aldrig ;)

Kan även berätta att jag är så förkyld så jag blöder näsblod! Go life!

Puss


Sweeper bjuder på bild idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0