Gott Nytt År!

Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar men ska försöka skärpa mig!
På nyårsafton började jag i alla Fall dagen med att pallra mig ner till stallet för att rida Bali, tog en sväng runt galoppbacken, gick superbra :D efter det så var det bara att skynda att göra i ordning allt i stallet och sen snabbt ner till ica innan det skulle stänga. Handlade 2 hela stora matkassar inför min tjejmiddag jag skulle ha hemma.
vid 4tiden så kom Johanna och Mathilda hem till mig, dom började förbereda maten medans jag duscha osv.
Vid 6 kom också Sara! klockan 7 var maten klar, vart en supergod middag, Johanna gjorde sin gudomligt goda potatisgratäng, Saras mamma hade gjort kyckling inlindat i bacon (MUMS!) och sen hade vi även fläskytter filé, friterade klyftpotatisar och en asgod sallad med fetaost + en misslyckad kantarell sås ^^
Jag hade också i hemlighet gjort en lite enklare efterrätt, men den var sjukt söt (enligt mig), gjorde chokladpudding men skivade jordgubbar över och på toppen en klick vanilj grädde, glömde dock ta bild på den!
Våran middag!
 
Efter middagen gjorde vi oss i ordning för festligheter, alla vart supersnygga och jag tycker faktiskt att det vart en lyckad kväll! Jag, johanna och Mathilda kom hem till mig igen vid halv 4 på morgonen, träffade mycket nytt folk och jag hade mina fina tjejer, kan det bli mycket bättre? ;) Det ända jag saknade var dansgolvet, är ju lite av ett dansfreak även fast jag kanske inte är den vackraste synen på dansgolvet :D
Mathilda & jag.

Jag & Johanna.

Sara & Johanna.


Och idag fyller även min fina vän Sara hela 19år, stort GRATTIS till henne :)

Nu ska jag bege mig ner till stallet, hejsvej!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0