Hamre Ridklubb

På söndagen valde jag att ta med Ogge istället så bytte bara häst!

LA bed. A:0

Ogge var riktigt fin och helt jäkla klockren! Lyssnade bra och hade ganska bra koll på tassarna! Slutade på 0 fel & Vinst!!

Msv B
bed. A:0/A:0

Ogge var lika klockren här, hade dock lite tur i grunden då han var i och tassade på ettan som rullade bra länge, men den låg kvar! Kom till omhoppning där jag gjorde en tabbe i kombinationen, vi kom in perfekt men jag glömde räta mig upp i och tryckte bara på stackarn, rev alltså b-hindret ganska grovt men var felfri resten, 0+4 & en andraplats!

Liten sammanfattning:
Är sjukt glad att jag tog med mig Ogge, han känns i topp inför Strömsholm och den lilla miss jag gjorde hoppas jag att jag inte gör igen. Har startat 7 inviduella klasser senaste helgerna och haft 7 placeringar! Tre vinster, en andraplats, två tredjeplatser och en fjärdeplats! Världens finaste Olgas Lad Flower!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0