Hamre Ridklubb

Lördag:

På lördagen hade jag med mig Nagar, han hade gått riktigt bra på träningen så jag kände mig sjukt taggad!

LA bed. A:0/A:0

Han var väldigt konstig på framhoppningen, gick inte frammåt osv.... Han stannade t.o.m och jag voltade av.... Inne på banan var han fortfarande seg men han hoppade fint, rev tvåan ganska brutalt och höll på att trilla av, lyckades lösa det och vi var felfria resten.... 4 fel

Msv B
bed. A:0

Han var lika konstig nu, men nu sprang han bara.... Han var grym på framhoppningen men ute på banan flippade han, rev tvåan, trean och femman... Då utgick jag! Kände att det inte var en runda jag ville ha med Nagar och som skulle förstöra för oss... Utgick

Som en liten sammanfattning så tror(läs VET) jag att allt var mitt fel, red antagligen för mesigt och glömde benen i LA och i Msv B red jag för aggressivt, detta är en dag jag helst vill glömma då det inte är tillåtet att ge sin häst så mycket pissridning....


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0