Gästbloggar

Tjaaaa alla Fridas och Issahs läsare, är det bara jag som tycker att den här bloggen uppdateras dååååligt eller?? Anyway, Didi Cederström heter jag och är Fridas absolut skönaste vän! eller hur Frida? Jag är i varje fall född 1996 och är precis som frida en riktig hästnörd, fast jag har ju då bara en häst så inte riktigt lika nördig...
jag har en c-ponny som heter Stendyssens Swinging Song och som jag tävlar i hoppning med. Så varför gästbloggar jag dåra? Jo för att nu är det så att jag har kidnappat Frida.. haha riktigt roligt faktiskt, tvingade in henne till stan och nu sitter hon fast kedjad i mitt kök! Dock så ska jag låta henne åka hem i morgon då hon har en hel farm därhemma som behöver tas hand om! Men hela kvällen och hela dan i morgon så får hon lov att vara här med mig, vilket ska bli väldigt skojigt! heeiidåå!
Lilltjejen är ju faktiskt riktigt jävla grym!
//Didi är grymmaste tjejen <3 //Frida

Kommentarer
Postat av: Tellaan

sv; greaaaaaaat, skriv ihop något och skicka till [email protected] :)))<3

2011-07-28 @ 21:15:19
URL: http://estelleholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0