Heeej vad jag inte tycker om dressyr idag!

Håller ju som sagt på och nöter inför dressyr KM, red på banan idag och det gick allt annat en bra ..
Och det känns inte ett dugg bättre när man har en fruktansvärd träningsverk som inte vill släppa,
life is good! ;) Har i alla fall tagit lite bilder idag, dock är det inga från när jag rider men ändå .. :)
Dom kommer upp om en stund för sitter vid fel data och orkar inte hämta sladden, skyller på tränings-
verken (A)! Imorgon blir det upp och jobba på edsbros tävlingar, ska försöka fotta Frida lite eftersom
att hon ska vara med me alla 3 ponnysarna! De kommer att gå superbra för henne, speciellt för den
ponnyn som står i mitt släp som dom har lånat ;)

Blir själv väldigt tävlingssugen när jag kollar på tävling, känns som att mina tävlingskläder kommer ruttna snart ;)
Kan ju slänga upp min tävlingsoutfit!


Hjälm: Gpa speed air tone in tone
Kavaj: Pikeur Fabienne
Skjorta: Pikeur
Väst: Race safe
Stövlar: Tretorn Advance blåa! Snart pioneer swarovski


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0