KOMMENTERA BITCHESSSSss

Hejhej :D

Är släppt och fri ifrån mitt fångenskap i stockholm ! Med mig hem har jag två skjortor, en rosa och en blå. SJUKT sköna, och verkar vara superkvalité ! Hade även en superkväll igår. Tittade på Harry Potter del 2, riktigt bra slut säger jag bara. Och vem hade trott att Snape var så snäll ??

Åkte med bussen ifrån stan 11:00 sura tanter skällde ut mig och en skrikande katt följde i 1 timma, innan jag äntligen släpptes ut i friskluften !

Aja, har inte ridit hästarna ännu, då det är typ 40 grader... Mest för deras skull. Tänkte hoppa någon linje med studs. Kryss, Planka, Kryss, Planka, Kryss. Eller något liknande iaf ;) Har iaf gjort någon nytta, mockade stallet och fixade alltihopa. :)

Har väl inget mer att skriva, men aah. CYA !


Kommentarer
Postat av: Tellan

blommmmman, vill du göra ett gästbloggsinglägg på min bloggi? :)))<3

2011-07-27 @ 19:57:04
URL: http://estelleholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0