Wazaappii !

Cha cha bloggen ;*

Hahaha....

Idag har jag klippt mig :o vart en "bob" som dom säger här ;) vänjer mig dock aldrig att klippa mig men när jag vänjer mig kan ni få se bild ! Annars har det inte hänt så mycket, har gosat med valparna, andra hundar osv osv ;) tror vi hade närmare 80 hundar här :o kommer vara fullt hela veckan, är nämligen "midterm vacation" här. Superkul ! På torsdag ska vi på någon träningsutställning för de två unghundarna, Scooby och Vilma, blir kul o se hur dom sköter sig ! Sen i helgen är det en ganska stor utställning, som våran uppfödning ska vara med på. Ture hette han i Sverige men här heter han Touri ;) vet inte vilka andra hundar som ska med, men jaja :p

Lite tråkig update, men nu skriver jag iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0