Hoppryttare goes Dressyrryttare!

Har lyckats övertala mamma om att införskaffa en dressyrsadel, så det är på G!
Just nu sitter jag och letar efter en massa saker som jag ska ha, dressyrsadeln
ska självklart vara svart och alla mina saker är ju faktist BRUNA! Men gör inte mig
någonting, för då är jag illa tvungen att köpa en massa nya saker :D Ska precis
nu skicka efter en beställning, det här är vad jag lyckats klicka in i varukorgen en
så länge :


Nytt träns, pannband och ett par svarta stigläder (men dom behöver ni ingen bild på) ;)

Har även två schabrak som jag ska köpa till sen också som passar pannbandet, blir också
perfekt att använda dom på tävling då för att matcha! Har ju faktiskt planer att starta någon
dressyr och ev. fälttävlan om allt går som det ska, men det gör det nog med Annas hjälp :)

HANSBO, royal

Lamicell nationsschabrak (om det ens finns i dressyr modell?)


Dethär är sadeln vi ev. kommer att köpa, en pfiff, så hoppas att den passar
Tjejen bra, men har läst att den passar bra på dom flesta hästarna.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ser bra ut Isabelle :) kommer passa Tjejen fint! Tror den där hästen blir lite bortskämd ;)

2011-09-04 @ 16:43:57
Postat av: Hanna

sv; Enligt mig är den väldigt normal i storlek. :) Och den är superbekväm! :D

2011-09-04 @ 17:55:31
URL: http://hannnss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0