Miss Saigon


Invigde nya JW schabraket idag som ni kanske ser, älskar den röda färgen!!! Skrittade ut med Alicia och
Marwin i hela 2 timmar idag! Det var riktigt skönt väder och hästarna lullade på bra. När jag kom tillbaka
till stallet red jag ca. 30minuter på volten bara för att rida igenom henne och hon var riktigt fin! Supernöjd
med henne idag, rider henne nu som en riktigt unghäst och hon trivs superbra med de, så att hon får söka
mitt stöd istället för att jag tvingar henne till det, Anna lektionen gav verkligen supermycket för min del och
jag kommer fortsätta rida för henne framöver! Har även lite småplaner men det är inget jag kommer att gå
ut med just nu, så ni får allt vänta och se ... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0