Tråkiga besked!

Har en sak att erkänna för er läsare, och de är att redan på lördag så åker Tjejen!
Det är så att vi helt enkelt inte klickar för varann, och eftersom att hon är så pass
ung så är det dumt att utmana ödet och riskera hennes utbildning. Jag ska för ett
tag framöver troligtvis lägga hästarna på hyllan, kan alltid rida någon annans häst
om jag känner för det! Men som det ser ut just nu så har jag inga direkta planer på
att ta på mig en ny häst. Kanske kommer en så småning om, om jag hittar/får ett
bra erbjudande. Men eftersom jag också snart fyller 18 och har ett jobb vid sidan om
så kanske det inte är så dumt att ta en paus från hästarna.. Mina vänner har ju dessutom
alltid hamnat åt sidan efter alla år med hästarna så skulle nog vara skönt att kunna 
umgås med dom fullt ut, utan att annat kommer ivägen. 

Dock saknar jag tävlingsbanorna, så fort jag är på en tävling känner jag adrenalinet!
Finns ingen bättre kännsla en att gå ut på en tävlingsbana och tänka; NU KÖR VI!!!!!!
Saknar också ''min'' underbara ponny Roxy, trots att jag vet att han har det fantastiskt
bra så kan jag vissa dagar undra vafan jag lämnade bort honom för..  Life goes on.

Får se vad som händer framöver, men uppdateringen från min sida kommer att vara
sämre en någonsin just nu eftersom att jag inte har så mycket på hästfronten att skriva om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0