saknat mig!?

Hej på er allihopa, var ett bra tag sedan jag bloggade här, nästan 2månader sedan...
Ska berätta lite om vad som har hänt den senaste tiden.. Det är nämligen så att Bali var halt en ganska lång
stund och vi kunde inte riktigt hitta felet trots koll av distriktare, hovslagare och klinik, men tillslut så fick hon
''domen'' vrickad hovled! Nu är hon i alla fall igångsatt igen helt och hållet, frisk som en nötkärna!

Vi har även anmält oss till våran första tävling, det blir på rådmansö den 22april, 1m och 1,10m, första gången jag tävlar sedan finalen i div 1 med Roxy, 31 maj förra året, nästan ett år sedan med andra ord.

Ikväll blir det förhoppningsvis träning för Anna Fagrell, hon har haft en kurs i några veckor där det är fokus på linjer och serier, alltså väldigt stärkande vilket passar både mig och Bali perfekt nu när vi inte har vart helt igång på ett tag, var med förra veckan också och det var väldigt givande!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0