Veckan

Tänkte skriva lite om vad som ska göras denna vecka!

Onsdag:
Idag då! Först så ska stallet fixas, därefter blir det en joggingrunda. Efter detta blir det antagligen en ridtur på kära lilla Oggidor, markarbete. Därefter blir det nog till att mata hästarna och sedan käka lite själv. Efter lunchen blir det lite slapptid, ska nog träna lite då också. Sen blir det en till joggingrunda när jag känner för det! Fullspäckat schema jovisst ;)

Torsdag:
Ska antagligen jobba lite, annars blir det nog samma som onsdag, fast Nagar får ett markarbetespass med lite bommar hade jag tänkt och Ogge får gå ut i skogen. Löpning två gånger och bygga lite muskler på mig 1-2 gånger!

Fredag:
Typ exakt som torsdag, kanske jobb annars så jogga, markarbetespass på Ogge, ut i skogen med Nagar, lunch, muskeljobb, jogga.

Lördag:
Nagar får ett markarbetespass med mycket mjukgörande, lydnad och fokus på min ridning. Ogge får gå ut i skogen och kanske får träna kondis på banvallen! Sen så klart mina aktiviteter, men även smörja alla Nagars grejer! Kanske även badar Nagar, om han har tur, annars bara puts på honom. Knoppar kanske?

Söndag:
T Ä V L I N G La La på Årsta med Naggepojken!


Jag när jag springer ;) (Känner mig fett bra iaf...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0