Hej, minns ni mig?

Förlåt för min oerhört dåliga uppdatering men helt ärligt så har jag ingen som helst motivation atm..

Har inte hänt så mycket den senaste tiden, har testat lite olika bett just för att det ska funka bättre i hoppningen, hon är ju så fruktansvärt fin fram till hindrerna på vanligt tredelat men efter så kan det vara ett rent h*lvete att få stopp på henne, haha ^^
eftersom att jag sett lite bilder på när förra ägaren tävla henne så har jag lagt märke till att hon då blivit tävlad på jaktkandar, så jag fick låna ett och ställde upp några hinder men det kändes inte alls bra, vart alldelles studsig fram till hindrerna när jag skulle försöka hålla ett bra stöd, och sen testade jag även att vara lite för lätt i handen men då vart det för vingligt istället, dock vart hon jättefin efter hindrerna ^^

Men fick ett tips nu i helgen av en jobbarkompis att testa rakt bett bara, så red med det igår (vanligt bara) och hon kändes riktigt fin på det, så ev. Så ska jag testa att hoppa med det imorgon om jag tycker att det är en OK träning på anläggningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0