Allt hänger på jackan!

Hej allihopa, hoppas alla har haft en lika bra helg som mig! 
I söndags var jag iväg med mitt ponnylag till Djursholm för att starta andra omgången i div.3!
Vi hade ju med oss en 4e placering från första omgången och var taggade till en till placering men hade ändå inte förhöga förväntningar. Laget slutade i alla fall på en andra placering med endast 1 stilpoäng från vinst!!!
Till finalen ligger vi i alla fall på en delad andraplats med skånsta! Till finalen ska jag se till att rota fram min rimbo jacka som är blå/gul eftersom att allt verkar hänga på valet av min jacka!
Första omgången =4e plats

Andra omgången =2a plats

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0