Bad update!

Eftersom Frida vart så duktig och uppdaterat nu så känner jag mig också tvungen att vara lika duktig ;) Är ju trots allt jag som ska va ett bra föredöme för Frida och inte tvärt om, eller!? hahah (A)

Jag måste bara dra upp en sak, ganska onödig egentligen men lite kul bara.
Har ni tänkt på vad fruktansvärt lika Nagar och Fridas gamla b-ponny Misty är?
När Frida först skulle visa bild på hennes nya häst (Nagar) så skratta jag bara och
tänkte, kul... dedär är ju Misty ... Men de kanske bara är jag som tycker att dom är
lika? Vad tycker ni läsare? Ganska lika är dom va? :D

Nagar:


Misty:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni inte skriva lite om ni haft några hästar innan och så? :)

Fin blogg!

2011-09-02 @ 11:08:18
Postat av: fannie :)

http://fanniedanneker.blogg.se/2011/september/time-to-go-up.html

2011-09-02 @ 13:52:16
URL: http://fanniedanneker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0