Gästbloggning by Pernilla Krånghed

heeeeey man!
Pillan kallas jag och är kompis till Frida, knasig tjej det där! aldrig en tråkig stund med henne kan jag säga :D träffade henne senast idag när hon kom till wängsjöberg och träna.  har känt den filuren sen lång tid tillbaka då jag fortfarande tävlade ponny.. nu för tiden har jag istället två stor hästar som jag tävlar upp till 120 på än så länge :)

Den ena heter Chess, har haft en lååång resa med honom! men allt går bara bättre och bättre, från att alla stod och skrattade åt mig när jag longerade honom dag in och dag ut och sa "Den där hästen kommer du aldrig kunna rida på.." och jag vågade inte ens drömma om att kunna hoppa 80cm på honom..Nu har han hoppat runt ett antal 120 och debuterar troligen 125 i helgen!


Den andra hästen heter Fabiola LK och känns fortfarande rätt ny för mig, köpte henne för 5 månader sen (?!!? jävlar vad tiden går fort!! känns som jag köpte henne för i vecka sen..) men vi har haft lite otur fram och tillbaka för att hon skadar sig i hagen... men nu har hon hållt sig hel ett tag! *peppar peppar*
med henne har jag hoppat 3 tävlingar, placeringar upp till 110, målet är att hoppa 120 ganska så snart!


mer om mig och mina hästar kan ni läsa häääääääääär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0