ISSA HISSAR!


Equilines tävlingsskjorta!

Tycker att den är riktigt fräsch och gör sig snygg under kavajen!
Jag som snart fyller 18år och får sluta använda säkerhetsväst har
börja tänka steget längre! Nu syns knappt skjortan någonting alls
eftersom att säkerhetsvästen faktiskt täcker det mesta av skurningen
på kavajen, det ända som syns på kavajen är i princip den vita kragen.
MEN, när man slutar använda säkerhetsväst (som jag kommer göra)
så kommer helt plötsligt skjortan att synas mera, ger er 2 exempel!
Ni ser? Inget av de rosa på min skjorta syns, endast kragen!

Och här där ingen väst används syns
skjortan helt plötsligt bra mycket mer!

Håller ni med mig?


Kommentarer
Postat av: Susanne

Equiline gör alltid snygga skjortor! :)

Och det är galet skönt att slippa säkerhetsväst.. Det dryga är väl bara att man måste ha den tills året man fyller 19 :/

2011-08-10 @ 19:00:55
Postat av: josefina

jag har den , den är underbar !! =)

2011-08-16 @ 22:47:47
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0