Liten update vad som hänt mig senaste tiden

Kan berätta lite vad som hänt här.

5 st har provridit Sweeper, 2 st nya sen vi satte in annonsen igen. 1 har mailat på Nagar. Nagar sköter sig super i markarbetet, och när jag hoppade iförrgår så gjorde jag halt innan och efter och körde snäva svängar. Dock var det bara ett litet räcke på 60cm, men det är inte höjden som avgör. Kände verkligen att träningen, både markarbetet och hoppningen gav någonting. I markarbetet gjorde jag skänkelvikningar, öppnor och slutor + galoppombyten. Han lyssnade verkligen på mig och försökte göra rätt !

Sweeper har skött sig super när dom har provridit.

Lite vad som hänt här då ;) Mer update från denna dag kommer idag, tänkte försöka uppdatera flera gånger :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym blogg !

2011-08-15 @ 10:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0