Så var det måndag!

Och det är dags att börja uppdatera ordentligt igen! :) Idag kommer nog bli mer av en ''slappardag'' för min del, är helt mör efter att ha jobbat i resturangen på Rånäs slott hela helgen, resturang är absolut inget jag kommer pyssla med efter studenten men en så länge duger de som extrajobb!

Förutom att bara slappa idag så ska jag även rida min lilla prinsessa och även Meredith blir nog uteritter på båda två skulle jag tro, skönt för både mig och hästarna ;)

Idag kör även första gästbloggaren igång, verkligen kul att läsa igenom vad ni har skickat in, allas historier är så olika men ändå så unika. Fortsätt kämpa säger jag bara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0