Tidsfördriv!

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida?:

Rimbo Ridskola 2003 (?)
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: 
Lotta Skoglund och min första ponny Nobel, men Smilla gjorde mig till tävlingsryttaren jag är idag! 

3. Vilken häst har lärt dig mest?:

Allra mest måste nog ha vart Roxy (woodfield flash), annars har jag lärt mig hyffsat från alla hästar jag haft! :)

4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?: 
2004/5, kommer inte ihåg exakt :) 

5. Vilken häst har du mest placeringar med?:
Roxy helt klart!

Dressyr:

1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Kalinka!
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?:
Aldrig tävlat dressyr, men de ska de bli ändring på!
3. Vad är det svåraste program du ridit?: LA:1, hemma då! ;)
4. Vad tävlar du för klasser?: Tävlar inte dressyr än!
5. Vad har du tagit för placeringar i år?: Inga..

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?:
Roxy, 140cm.

2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?:
Roxy, 1m-135cm låg hindren på!

3. Vad tävlar du för klasser?:

Tävlar inte atm, men tävlade upp till LA på ponny och har startat en regional 110cm med Kalinka och va förjävla nära en vinst ;)

4. Vad har du tagit för placeringar i år?:

Flera stycken, men första plats som bäst!

5. Klubb föredra du att tävla hos?:
Inomhus: Enköping tror jag :)
Utomhus: Edsbro helt klart, Älskar banan!!

Häst:
1. Vem är den hetaste hästen du ridit?:
De är nog Roxy!

2. Vem är den starkaste hästen du ridit?:

svårt, har ridit ett antal sånna..

3. Vem är den minsta hästen du ridit?:

Gina, en minishettis!

4. Vem är den största hästen du ridit?:

Prille, ett gigantiskt fullblod som tyvärr är död idag!

5. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?:

Ofelia, en arab som stog på ridskolan, va en CR 2006 ;)

6. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?:

Clear Round: Trio, Lokal: Tussilago, Regional: Smilla, Nationell: Roxy!

7. Vem är den häst du tog din första placering med?:

Smilla

8. Vem är den häst du tog din senaste placering med?:

Roxy

9. Vilka hästar har du tävlat i lag med?:

Roxy!

Antingen eller:

Häst - Ponny
Dressyr - Hoppning
Utomhus tävling
– Inomhus tävling
Satsa för seger – Fis rida  
Vitt schabrak - Personlig färg
Ridstövlar – Chaps
Spilta - Box
Spån – Halm
Räcke – Oxer
Kompisar i hagen – Ensam  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0