Allmänt info om mig

22 december - Mina åsikter om Sveriges bästa ryttare
23 december - Mina åsikter om Världens bästa ryttare
24 december - Olgas Lad Flower
25 december - Lite bakgrundsinfo om mig
26 december - Allmänt info om mig, ej hästar
27 december - Mina bästa övningar till häst
28 december - Nagar
29 december - Mina tränare
30 december - Stallets Maskot
31 december - Hästletande i Belgien

Tänkte berätta lite om mig, vad jag gör utan hästar osv...

Kan för er som inte vet så mycket om mig köra en snabbfakta:


Namn: Frida Michaela Bloman
Ålder: 15 år
Smeknamn: Frida, Fridis, Blomman, Bloman 
Född: Danderyds Sjukhus  
Bor: I världens finaste hus mellan Rimbo och Edsbro, Roslagen
Civilstatus: Singel
Sysselsättning: Hästar, Kompisar, Skolan, mm
Utbildning: Ska snart börja sista terminen av nian och mitt mål är att gå ut med MVG i de flesta ämnena, har tänkt att gå Natur...
Familj: Mamma Susanne, Pappa Tobbe, Inga syskon ;)
Ordning i syskonskaran: EnsambarneT
Ser ut: Som jag gör ? :D
Bra egenskaper: Omtänksam, bra på o peppa,
Dåliga egenskaper: Grinig på mornarna, pladdrig, humörssvängnigar ibland och rädd för vad andra skall tycka
Är bra på:
Motto: 
Don't dream your life, live your dream ! samt Allt går bara man vill!
Favorit citat: "Älska mig mest när jag förtjänar det minst, då behöver jag det bäst" Okänd
Tro: Är min egna lilla Gud :'D
Stjärntecken: Våg som de bästa ;)
Viktigt i mitt liv: Hästarna, Vännerna, Familjen, Min framtid 
Lyssnar på: Coldplay, One Direction (a)
Favoritskiva: Ingen just nu
Bästa skivköp: -
Sjunger: Ofta och det mesta
Idol: Typ.... Mig själv ?  
Ägodelar som jag skulle dö för: My little pony... Men om man menar vad jag äger: Mobilen, Vad jag vill äga: En Porsche ;)
Mobil: Finaste iPhone 4 <3 
Här hittar man mig: Hemma ! 
Gör ofta: Lyssnar på musik, pluggar, slappar(allt för ofta...) 
Vill göra oftare: Fotografera kanske ? 
Vill göra innan jag dör: Hoppa fallskärm
Har gjort men gett upp om: Spelat piano, orkade inte mer typ  
Sysslar med när tid finns: Redigerar bilder :D 
Ser på TV: Om jag gör !
Favorit tv-program: Världens bästa serier som Criminal Minds, CSI (alla av dom), The Mentalist mfl 
Ser på bio: Vill gärna göra oftare :)
Ser på video: Ofta :)
Favoritfilm: Kan inte bestämma mig...
Film som är kult: Heartbreak Hotel 
Vill ha mer av: Inget tror jag  
Samlar på: Minnen ? 
Inreder med: Det jag tycker är snyggt och sånt man får
En läsvärd bok: Hungerspelen(3 st) och Vampire Diaries  

Som ni säkert förstått satsar jag mycket på skolan, har även en bra morot där ;) Tycker om att umgås med vänner osv....
Känns som ni fick ganska mycket info om mig där faktiskt!!





Förlåt för dåliga bilder ;) Men nu ska jag checka bästa serien på länge: Homeland ;)


Kommentarer
Postat av: ebba

asså shiit Frida verkligen att hungerspelen är bästa böckerna och snart kommer de på film ;')

2011-12-29 @ 21:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0