Efterlängtat ?

Ska försöka ta tummen ur röven och gå ut o rida i solen.... (Regn, blåst osv osv)


Men som jag sa förut, skulle komma ett långt inlägg om något som jag är riktigt jävla trött på. Nämligen hur man höjer vissa personer till himlen, medans vi andra som gör nästan samma grejer, står kvar under jorden, knappt sedda. Ska inte en klubb höja ALLA i klubben ? Både den som vann sin första klass, en LD+5 och den som vann sin 23 Msv start ? Varför höjs bara den som tävlar högre klasser ? Det är ju den som nyss vann en LD+5 som vi ska höja så den också snart kommer upp till samma nivå och kan fajtas om globengehängen!? :) Aja, lite mer om det + om att jag funderar på att byta klubb osv kommer ikväll ;)

Kalla mig avundsjuk, kan jag mycket väl vara ;) Vem vet !? Är det som så att bara vissa föräldrar rapporterar in resultatet för sina barn, och att det är därför bara några få som nämns i klubbarna ? Vad vet jag, mer kommer ikväll ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0