En jul avklarad!

Hej allihopa och god jul på er :)
Hoppas att eran jul har varit bättre en min! Julen började bra inatt med sovsällskap av en väldigt fin person :)
Dock gick detta över till ett rent helv*te, för när jag skulle gå upp (skulle ju rida ut med Alicia) i morse så bara
rann tårarna, aldrig haft så fruktansvärt ont i halsen som idag, lagom kul när det är jul och allt!
Vart i alla fall inget rida ut för mig, mamma hjälpte mig att göra i ordning allt i stallet, pysslade om Ubalia och
gav henne en massa ''jul'' godis.
Vid 2 tiden åkte vi till brottby för att fira jul hos min morbror med släkten på mammas sida (har skilda föräldrar),
sluta med att jag låg och sov i deras säng under hela middagen och julklappsutdelningen för att jag hade så ont
och började även må illa.. Har mått helt OK sen operationen och så skulle de bli såhär just idag.. Sämst!
När jag vakna fick jag öppna mina paket i alla fall.
Här kommer listan:
Canada goose montebello jacka, dock fick jag den för ett tag sen för jag
inte hade en vinterjacka men det var en tidigt julklapp av mamma :)

Animo kavaj, också av min underbara mamma :)

Ett täcke med två sidor av mormor och morfar, fick även en kudde med :)

En prydnad i silver, men kan sätta ringar på svansen, supersöt :)
Av gammelmormor :)

Mascara och ögonskugga av mormor.

Av mina morbröder och deras sambos och även av mormor och morfar
så fick jag pengar också, jätteglad över mina julklappar! :) Imorgon är det
nästa julafton hos farmor och farfar, hoppas att jag mår bättre då för farmors
julbord är absolut inget man vill missa :)

Ha en fortsatt trevlig jul allihopa, puss och kram! :)
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0