Fina häst!

Kom precis hem från stallet, Ubalia var jättefin idag med :) Dock så ska vi ta med en fårskinnspadd imorgon och testa då jag upplever att hon stör sig lite på sadeln när man sitter ner, tycker upp huvudet och sådär. Kan ju också vara för att hon är lite omusklad nu och sadeln inte riktigt sitter som den ska.
Mamma var i alla fall med i stallet idag så det vart lite bilder, dock ingen superkvalité eftersom att det var mamma soma fota och + att det var i ridhuset.
Var även många som kom fram och påpekade hur fin hon var osv. alltid kul att höra :D

Imorgon (julafton) så ska jag ner till stallet på morgonen, jag och Alicia ska nämligen ut på en mysig runda! :)
Lite av en tradition på Julafton att rida ut på morgonen tycker jag, hoppas att det blit fint väder bara :)



image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0