FOUR LEGS

Kom precis hem från våran lilla egma hästbutik här i Rimbo, det känns precis som en ''nära dig'' butik istället för ica. Vad jag menar med det är alltså att dit går man om man behöver något snabbt och kanske inte så speciellt.
 
Hittade i alla fall lite småsaker, inget jag köpt än för jag vet ju inte exakt vad jag får med Ubalia så tänkte vänta lite tills hon kommer. Men det jag hittade va iaf lite dressyrschabrak, har ju inga och behöver ju de nu när jag får med dressyrsadel. Hittade ett jättesnyggt dressyrträns, lackat:D, fanns även massa gulliga boots vilket jag måste ha lite på lager, såg även att dom hade jätterea på lite täcken så nått täcke kommer nog få följa med hem iaf!

Dom här schabraket från catago fanns inne, SKA ha det rosa, HAH!

Har inga bilder på nått av det andra men det kommer väl när jag köpt det jag ska :)
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0