Heesten is home!

Nu har dagen kommit, Ubalia är hemma! Eller, i stallet i alla fall ;)
Hon verkar ha funnit sig ganska fort i alla fall, vet inte om hon har
haft vattenkopp innan men hon tyckte att den var väldigt kul att leka
med i alla fall, vatten + torv = jättegullig häst ^^

Ska rida lite imorgon tänkte jag, men blir ju bara att ta det lugnt första veckan eftersom att jag
inte för anstränga mig för mycket pga min hals.. Pain in the ass för tillfället.. menmen :)
Har fått ner nästan alla saker till stallet, tar med det sista imorgon, fått upp dom flesta krokar
och skit i skåpet också och just nu ser det riktigt fint ut, men om jag känner mig själv rätt så
ser det väl ut som att en bomb slagit ner inom en vecka (A)

Mobilen höll på att dö när vi kom tillbaka till stallet så vart ingen
bildbomb direkt, men tänkte ta lite mer bilder imorgon :)
UBALIA!

Skåpet som det ser ut just nu!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0